Tuesday 4 October 2011

Salam Perkenalan


Salam perkenalan buat semua rakan-rakan seangkatan yang bergelar guru dan pengunjung yang sudi melayari laman blog saya.Moga apa saja intipati dalam blog ini sedikit sebanyak memberi ilmu buat kita semua.Kadang-kala saya merasa semakin banyak ilmu yang saya pelajari,maka semakin banyak perkara  yang saya tidak ketahui.Benarlah..orang yang memiliki ilmu yang tinggi akan dipandang tinggi oleh masayarakat.Maka bertitik tolak dari situ lah marilah kita sama-sama mewarnai rencah kehidupan ini  dengan penuh ketabahan dan semangat yang sentiasa membara.Sesungguhnya langkah yang berjuta itu bermula dari langkah yang pertama.

No comments:

Post a Comment

Tuesday 4 October 2011

Salam Perkenalan


Salam perkenalan buat semua rakan-rakan seangkatan yang bergelar guru dan pengunjung yang sudi melayari laman blog saya.Moga apa saja intipati dalam blog ini sedikit sebanyak memberi ilmu buat kita semua.Kadang-kala saya merasa semakin banyak ilmu yang saya pelajari,maka semakin banyak perkara  yang saya tidak ketahui.Benarlah..orang yang memiliki ilmu yang tinggi akan dipandang tinggi oleh masayarakat.Maka bertitik tolak dari situ lah marilah kita sama-sama mewarnai rencah kehidupan ini  dengan penuh ketabahan dan semangat yang sentiasa membara.Sesungguhnya langkah yang berjuta itu bermula dari langkah yang pertama.

No comments:

Post a Comment